Buscar este blog

Archivo del blog

CATALUNYA: Llistes definitives de la reordenació de la borsa d'interins

El Departament ha publicat a la Intranet les LLISTES DEFINITIVES corresponents a la reordenació de les llistes de funcionament de les borses del personal interí dels cossos de metges forenses, de gestió processal i administrativa, de tramitació processal i administrativa i d'auxili judicial al servei de l'Administració de justícia a Catalunya, constituïdes de conformitat amb la convocatòria de 29 de juny de 2009.

També ha publicat la Resolució d’1octubre de 2012, per la qual s'aproven i es fan públiques les llistes, i la llista d’al·legacions desestimades
Les llistes entraran en vigor el 15 d'octubre de 2012.
Llocs d’exposició de les llistes definitives

Web del Departament de Justícia
www.gencat.cat/justicia/borsa-interins-admjust

Intranet del personal de l’Administració de justícia
adjucat.intranet/personal/treball/borsa/index.html

S'hi exposaran la Resolució, els annexos 1 i 2 i la nota informativa, així com el model d’al·legacions.

La consulta de la llista definitiva també es pot fer a qualsevol de les adreces següents: Departament de Justícia (c/ Pau Claris, 81, 08010 Barcelona); Serveis Territorials del Departament de Justícia a Girona (pl. Pompeu Fabra,1, 17002 Girona), a Lleida (c/ Sant Marti, 1, 25004 Lleida) a Tarragona (c/ Sant Antoni Maria Claret, 17, 43002 Tarragona) i a les Terres de l’Ebre (c/ Santa Anna, 3-5, 2a planta, 43500 Tortosa).
Llista de funcionament
En aquesta llista estan integrats els interins nomenats, els que estan en expectativa de nomenament (excepte els que estan a les llistes de reserva) o en situació de suspensió, tant si han presentat sol·licitud en aquest procés com no.
Llistes de reserva
Les persones integrants de la llista de reserva d’opositors o reserva general no formem part d’aquesta llista definitiva, atès que no són objecte de reordenació. En el moment que aquestes persones siguin nomenades, en cessar del seu primer nomenament, passaran a la llista de funcionament, aleshores podran actualitzar els nous mèrits obtinguts entre el 24 de juliol de 2009 i el 8 de maig de 2012.
Com consultar les llistes
Per garantir la protecció de dades de caràcter personal de les persones participants en el procés de reordenació, les llistes s’exposaran fent constar, a efectes d’identificació, únicament el NIF dels integrants de la llista de funcionament, si bé restarà oculta la primera xifra i la lletra final, i s’ordenaran a partir de la segona xifra del NIF.

Exemple: el NIF 98765432P, a la llista i/o llistes (annex 1 i/o annex 2) apareixerà amb dos símbols de coixinet en comptes del primer número i la lletra final. Apareixerà així: #8765432#

Hi ha un número d'ordre diferent per a cada cos (metges forenses, gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa i auxili judicial) i demarcació territorial (Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona).

Les persones que tinguin un motiu de desestimació, han de consultar l’annex 2, on trobaran especificat el motiu de la desestimació.

Les llistes definitives entraran en funcionament a efectes de nomenaments i reincorporacions el dia 15 d'octubre de 2012.

Ordenació de les llistes en cas d’empats en les puntuacions totals
S’ha pres en consideració la primera lletra del cognom, de manera que tindran preferència aquelles persones el cognom de les quals comenci per la Z, d’acord amb el previst a la Resolució GAP/3853/2010, de 30 de novembre, per la qual es dóna publicitat al resultat del sorteig públic per determinar l’ordre d’actuació dels aspirants en els processos selectius que es realitzin durant l’any 2011 per a l’ingrés a la funció pública de la Generalitat de Catalunya. L’any 2012 s’aplica la mateixa lletra de l’any 2011.

Cal tenir en compte, per tant, que l’ordre dels aspirants respecte de persones que tinguessin i continuïn tenint la mateixa puntuació total que un altre aspirant pot haver canviat, atès que la lletra que es va utilitzar per dirimir els empats ha canviat respecte els llistats de constitució de la borsa d’interins l’abril de l’any 2010, en què va ser la lletra C.
Què cal fer si algú ha presentat sol·licitud i no és a l’annex 1?
Cal mirar l’annex 2, si tampoc no és en aquest annex, pot presentar-hi al·legacions.
Període d’al·legacions
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar potestativament un recurs de reposició davant d'aquest òrgan en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la seva notificació, d'acord amb els articles 107, 116 i 117 de la citada Llei 30/1992, i amb l'article 77 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques a Catalunya, o bé poden interposar directament un recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la seva notificació, davant el jutjat contenciós administratiu competent de Barcelona o davant d'aquell en la circumscripció del qual tingui el seu domicili la recurrent, a la seva elecció, de conformitat amb el que disposen els articles 8.2, 14.1.2a, 25 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Igualment les persones interessades poden interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.
Comprovació a fer abans d'una al·legació
Que no es forma part de la llista de reserva del cos del qual no s’han estimat els mèrits.
Que no es tinguin les puntuacions màximes en cada apartat, les quals no s’han pogut veure augmentades per més cursos o antiguitat que s’hagin meritat durant el període comprès entre el 24 de juliol de 2009 i el 8 de maig de 2012
Puntuacions màximes
La puntuació màxima són 10 punts, repartits en els apartats següents:

- Formació acadèmica: 0,8 punts
- Formació complementària: cursos 0,2 punts
- Formació complementària: coneixement de català 2 punts
- Proves selectives: 2 punts
- Antiguitat: 5 punts

Enlaces: